Thursday, February 14, 2013

Yang Lama Jangan Dilupa

Assalamualaikum..

Sempena dengan hari lahir aku pada hari ini, aku akan buat beberapa perubahan dalam dunia blog aku..
ceh!! mcm serius je bunyi ek.. padahal biasa jer.. tapi korang nak tau gak kan?? *perasan* yelah, sejak balik dari cuti-cuti malaysia ni (aku akan update nanti), aku rasa macam x puas! apa yg x puas pun aku x tau.. tp yg penting aku rasa mcm nk ada something yg baru dlm hidup aku.. so, aku pike2, tapi xtau nk start dr mana, so, aku start lah dari dunia blog aku yg x seberapa nih.. hehe.. ok lah kan, berubah ke arah yg lebih baik dari takde apa2 perubahan, yer dak?? ok, jom aku share..

1. pagi2 aku dtg opis aku dh delete benda2 yg x patot kat blog aku ni.. aku rasa mcm semak.. yang tinggal ni pun masih semak lagi.. xtau mcm mana nak jadikan asal.. so, biar jelah.. :)
2. pas aku delete2 tu aku rasa macam happy gile vavi.. xtau nape, cuma rasa mcm benda yg bertaun aku nak buat, akhirnya aku dpt buat *mcm mana ayat ko ni chubby??*
3. aku dah mesej dak Intang suh buat blog baru tuk aku, dan aku dah email dia details sume.. (harap dia paham) apa yg aku nak.. haha..
4. aku rasa aku perlu, bukan perlu lagi, WAJIB kurus!!
5. blog Chubby Hanna ni, aku akan jadikan photoblog aku dan juga blogshop aku.. so, secara x langsung, blog ni masih wujud okey!!
6. nanti pas blog aku siap dibikin oleh dak Intan tuh, aku akan buat lagi satu entri eh utk korang.. *janji*
7. kalau korang ada pape masalah, idea ke apa yg nk di share tuh, korang boleh email aku amyhanna8187@gmail.com., atau bbm aku 2652107F, okey?? :)
8. kalau sudi, korang tolong lah komen entri ni eh.. :)
9. last but not least, aku xtau nak taip entri apa, jadi aku taip entri nih!

done!! 9 je.. sebab aku suka no. 9.. haha.. tu je yg aku terpikir skng nih.. sebab sejak berlaki bersuami ni aku rasa mcm masa tu mencemburui aku jer.. semua benda aku rasa mcm cepat jer.. masa mcm singggkkkaaattt sangat!! menci aw!!! so, aku harap, pas masuk usia baru ni, aku akan lebih matang dan tenang lah kenn.. hohoho.. 

dan semoga dengan kehadiran blog baru tu, buat aku semakin rajin utk berblog selepas ini, harapnyer lah! huhu.. dan semoga aku ada follower yg bukan hanya follow aku jer, tapi senyap.. lagi rela, xde follower.. mcm blog aku skng ni.. diorg dtg follow sendiri, tanpa paksaan.. :) yg penting tujuan kita berblog tu mesti bulat!! haha..

dan mungkin ada yg tanya napa aku x tukar je blog ni jadi lebih baik or cantik, jawapannya.. TAK NAK!! sebab.. TAK DE SEBAB.. lagipun, aku tengok, ok je URL aku tuh.. ada org lagi ngarut2 dari aku, tapi molek je.. xde plak diorg tukar.. kann?? 

oklah, aku nak p bli makanan.. nanti aku sambung update lagi eh? 

Assalamualaikum..

Nota Kepala : malam tadi, pertama kali dalam sejarah besday aku, aku tidur sebelum pukul 12.00 mlm.. fuhh!! punya lah gantok.. kesian sang suami xdpt jd org pertama wish besday kat aku.. :)


No comments:

Post a Comment