Saturday, July 13, 2013

Shaklee Independent Distributor :)





Assalamualaikum..

Nampak gambar kat atas? hehe..
Ye.. Ye.. Shaklee tu.. Gambar tulah..
Alhamdulillah.. 

Akhirnya aku berjaya menjadi ahli Shaklee.. Aku daftar dengan suami ku di bawah seliaan kakak aku sendiri.. xpelah, sape lagi nk tolong adik beradik kan? ok2..
So, pasni kalau korang nak order supplement Shaklee ni bolehlah order dengan aku..
 aku pun baru lagi merangkak2 dalam dunia MLM dan Shaklee ni.. mana tahu ada rezki anak kan? :) InsyaALLAH.. buat masa ni aku x de blog khas lagi utk biz aku.. jadi aku ingat nak guna jelah blog aku ni.. sbb aku rasa kalau byk sgt blog aku plak yg x terurus.. hehe.. 
email pun pakai email personel je.. ok korang.. 
Selamat Membeli!

ID Shaklee : 905705
H/P : 016-7253014
Email : amyhanna8187@gmail.com

No comments:

Post a Comment