Sunday, September 28, 2014

Mengandung lagi???

Assalamualaikum w.b.t.

Akhir-akhir ni badan aku rasa mcam x sedap jelah . xtahu kenapa. Mr.A kata aku mungkin penat atau mungkin mengandung lagi . MENGANDUNG LAGI?? emm .. ntahlah .. muntah pepagi tu biasa lah sekarang dah jadi rutin dah .. tapi tulah.. xtahu kenapa .. nak g check aku xberani . atau erti kata lain aku belum cukup bersedia. sebab setiap kali aku tengok perut aku , aku mesti teringat pada Lil A aku tu . sian dia dahlah belum cukup kasih sayang aku bagi, dah nak ada adik plak .. apapun, aku harap jika betol, aku bersyukur jelah . mungkin ini rezeki yg Allah nak bgi pada aku suami isteri. Alhamdulillah .. cuma kalau betul aku mengandung , aku rasa mengandung kali ini agak berbeza. atau mungkin aku akan dapat anak perempuan ? hehe .. itu yg Mr.A tunggu-tunggu selama ni . In Shaa Allah , lelaki atau perempuan kami terima seadanya. kami juga perlu bekerja keras 3 kali ganda dari sekarang . iyer , demi masa depan anak-anak kami.

Apapun , Alhamdulillah , minggu ni sales aku naik sikit . ada customer order VCO Catalyst dengan aku . oohh mungkin ada yang tak tahu kan ? xpe, bagi yang tak tahu , aku salah seorang agen untuk produk Catalyst . so korang boleh wassap aku lah kalau kornag nbak beli yer .. 016-7253014 . aku jarang angkat call . aku online pun bila free je . so harap korang paham lah kaalu aku lambat reply . terima kasih semua.

oklah , aku nak sambung buat kerja . ada banyak lagi entry aku lom publish . masih peringkat saringan lagi .. so , harap korang bersabar ea .. hehe ..

terima kasih pada yang sudi baca yer .. jangan lupa singgah dan baca lagi .. Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment