Sunday, March 01, 2015

Hadiah Besday - Kasut Bata

Assalamualaikum , 
minggu ni nak marathon update blog katanya .. Katanya lah .. Haahaha .. Okay , straight to the point .. 14.02.2015 aritu besday aku yang ke 28 tahun .. So, Mr. A tanya nak apa ?? Aku as usual , tak tahu dah nak mintak apa , jadi Mr. A kata " tak pelah , biar abang belanja ayang selipar .. Okay ?? " Yahoo .. kebetulan pulak kasut kerja yang lama dah terkopak , so, memang rezeki lah .. Tapi , sayangnya , kaki anak gajah cam aku ni susah nak carik saiz , ditambah plak tengah musim orang shopping untuk Chinese New Year kan ? So , padan lah muka .. Kengkonon nak lah suh cik abang tu belanja jenama Crocodile , tapi saiz tak de , sudahnya .. BATA jugaklah yg masih available buat kaki ku ini .. Hahaha .. kaki anak gajah kan ..

ni jelah kasut yang avail masa tu ..

and for your info , buat masa ni kasut ni telah dipakai dan hanya separuh je kaki yang dapat masuk memandangkan kaki aku dah star bengkak .. oh mai .. cepatnya masa berlalu .. dah 7 bulan usia kandungan ku , entri pasal si Lil A pun x update lagi ... 
masa sangat mencemburui aku dan family .. hahaha !!!

ok lah, see you next entry .. aku nak sapu minyak kaki aku bisa - bisa ..

No comments:

Post a Comment