Thursday, March 26, 2015

Jalan-Jalan Cari Makan | Di The Substitutes ~ Awesome!


Assalamualaikum ..

aku bukan penggemar Western Food , tapi aku layan je ! 
so, kebetulan masa tu Mr. A nak belanja mak yong air kelapa , so aku order lah sekali .. untuk pengetahuan korang sebelah kedai The Substitutes ni ada jual Coconut Shake , 
tapi aku x order lah sebab masa tu nak minum air kelapa je.. so far pada aku sedap lah wrapper ni (tak ingat nama dia) .. 

aku recommend lah sesapa nak pergi , dan aku memang akan repeat lah makan sini nanti .. cuma satu je , dia xde baby seat , jadi aku xleh bawak si bujang aku Arsyad tulah kalau nak pergi .. sian kat aku lah nanti xleh menikmati makanan .. 
bhahahhaha ...


air kelapa yang banyak isi , nyummehh !!


wrapper chicken .... eh ? 

korang boleh servey makanan lain kat IG dia.. sorry aku xleh link IG dan FB dia sebab opis aku block FB dan IG .. So , korang google jek ek ?? hehe.. kompem x menyesal tau ! Harga ?? Hey , makanan sedap kot .. apa de hal dengan harga .. itu kalau aku lah .. so far , aku rasa harga sesuai dengan rasa makanan dan environment kedai .. so , cuba lah yer baru leh komen .. hehe..



"Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat." ~ Khalifah Abdul Malik bin Marwan

No comments:

Post a Comment