Tuesday, April 07, 2015

Bujang sudah ..

Alahai ... 
Melting sungguh aku tengok anak bujang aku ni .. * puji diri sendiri * hurmm , kejap je masa berlalu , bulan ni dia dah masuk 1 tahun 2 bulan , actually kalau bulan Islam dah genap dah setahun dua bulan tu .. rasa macam semalam aku baru tengok dia dalam wad NICU .. hurmm .. Alhamdulillah , aku dapat merasa semua ini .. Syukur Ya Allah ..


sekarang ni kalau aku nak suruh dia amek gambar dan guna handphone aku memang tak lah dia nak tengok bila kau panggil , ikut mood dia lah .. kadang dia toleh , kadang dia buat muka .. Kebiasaannya dia buat muka lah tak pun dia pandang tempat lain .. alahai , sabar jelah .. tapi , kalau dengan babah dia pun kadang camtu gak ,kadang dia okay .. hurmm ..


aku suruh dia senyum , dia boleh kerut kan dahi dia plak .. kata kawan aku dia jadi gitu sebab dia nak beritahu yang dia jeles dengan adik dia yang kat dalam perut tu .. yelah , dia tahu dia nak jadi abang kan ?? tapi aku xde beza - beza kan anak - anak aku pun .. :(




susah betul dia nak senyum sekarang ! dah bagi selfie sendiri pun masih tak nak tengok kamera dan senyum .. hurm .. Arsyad ... Arsyad ... Ummi sayang Arsyad tau ! jangan lah cepat besar sangat , siapa nak tidur peluk Ummi nanti ? uhukuhuk ..

No comments:

Post a Comment