Sunday, July 26, 2015

The Siblings : #Day5 - Day 7

*maaf readers , banyak benda aku dah lupa , tapi since dah duduk dlaam draft aku update gak*

#Day 5
09.07.2015

Lambat.

Hari ni , kerajaan gaji , maka aku gunakanlah peluang dan ruang untuk buat bayaran yang wajib dan beli barang keperluan yang penting .. Hari ni aku drive kereta sendiri dan Amy (Mr. A) bawa kereta dia sendiri .. Sebab aku ada banyak urusan , anak - anak okay arini .

#Day 6
12.07.2015
Aku cuti sebab pengasuh aku tak ada , jadi budak - budak tak ada orang nak jaga .. Si abang Amyrul nenek dia jaga , aku dengan si adik .. Buat urusan bisnes aku , pergi ambil stok dan hantar barang pada customer .. Buat postage dan macam - macam lah .

#Day 7
13.07.2015
Hari ini aku blur . Ntah semua serba tak kena. Tak tahu kenapa . Nanti aku sambung.

No comments:

Post a Comment