Sunday, August 30, 2015

Bergeraklah (move on)

"sakit tau tak
bila apa yang kita nak buat orang lain dah buat
bila apa yang kita nak beli orang lain dah beli
bila apa yang kita jual orang lain dah jual
bila apa yang kita nak ada orang lain dah ada dulu"

itu namanya KAU SAKIT HATI
itu namanya KAU SAKIT JIWA

kau cemburu dengan aku
sebab aku punya dua "peneman"
sebab aku punya satu "kekasih"
sebab aku punya satu "kerjaya"
sebab aku punya dua "semangat"

bergeraklah.
maju ke depan.

undurlah.
kata-kata kau jika bisa.

aku maafkan.

kau aku dia dan mereka
semua pinjaman dari yang MAHA ESA.

esok aku mati
kau mati
dia mati
mereka mati

SEMUA MATI

YANG KEKAL CUMA ALLAH.

Bergeraklah.

Depan komputer pejabat
Waktu Rehat
1:46 tengahari
Ahad

1 comment:

  1. manusia ni susah nak kata...yang penting selalulah pandang ke depan dan pedulikan apa orang kata

    ReplyDelete