Monday, October 31, 2016

Selamat Tinggal Oktober !

Assalamualaikum korang ! 

KakNa rasa bulan Oktober ni bulan paling sekejap sebab KakNa sibuk sangat dengan hal dunia sampaikan kekadang lupa hal akhirat . Allah ! 

Maafkan KakNa. 

Semoga kedatangan bulan baru ini memberi 1001 erti buat KakNa dan semua ! Doakan perjuangan kurus KakNa tidak terhenti di tengah jalan . I felt , this is the best time to change ! Dengan apa yang jadi sepanjang Oktober ni , KakNa harus berubah !

KakNa harap apa yang jadi sepanjang bulan Oktober 2016 ni bukanlah pengakhiran kepada semuanya . Ini adalah permulaan dalam kehidupan KakNa dan KakNa harus terima dengan redha dan hati terbuka . Jadi orang lain tak boleh nak kecam KakNa selagi KakNa kuat dan redha . 

KakNa juga harap agar sesiapa yang ditimpa masalah tak kira besar atau kecil , sentiasa bersabar dan mengadu lah pada ALLAH . Sebab Allah sahajalah yang mampu membantu kita semua kerana Allah sahaja yang mampu membolak balikkan hati manusia . Sentiasa bersyukur dengan masalah yang kita hadapi itu , kita masih mampu mengingati Allah .

So , lebih baik setiap apa yang berlaku kita terima dengan hati yang terbuka dan senyum . In shaa Allah , ia tak menyelesaikan masalah , tetapi ia adalah terapi yang baik . Cubalah !

Okay , stop sampai sini dulu . Jump alain kali di next entri .

BYE !

No comments:

Post a Comment