Monday, December 19, 2022

Hargai Pasangan

Hai korang.

Hari ini aku nak kongsi pasal kisah kehidupan .

Korang semua ada pasangan kan ? Tak kira lah yang dah kahwin ke atau pun baru bercinta .

Korang tahu tak macam mana cara nak hargai pasangan korang ?

Tak tahu ? 

Ceh , poyolah korang . Sekarang kan zaman semua benda boleh "Google" , so korang taip je apa yang korang nak taraa ... Mesti jumpa ! Macam korang tengah baca blog aku ni lah kan ? Ofkos lah korang google kan ? Sebab tu korang sampai sini . Hehe , tq Pakcik Google !

Okay , hari ni KakNa nak share tips untuk hargai pasangan cara aku ya .

Korang yang dah tahu tu , share lah post ni kat kengkawan yang belum tahu , kot - kot tips ni berkesan untuk diorang pulak kan ?

Okaylah , straight to the point ya . Melalut plak .

Tips Hargai Pasangan versi CPF :

1. SMS / Whatsapp / Email pasangan anda :
- Tak perlu lah mesej setiap 5 minit , tapi cukuplah beberapa jam sekali , tapi pastikan pasangan memang jenis yang sibuk dan tak kisah kalau anda tak mesej dia ya .
- Aku biasanya akan Whatsapp suami " I love you sayang " sebelum tidur waktu dia tengah ralit main HP dekat kerusi duduk favourite dia atau dia tengah packing barang yang nak di post esok. Biasanya bila dia dapat Whatsapp tu dia akan pergi pada KakNa dan cium dahi aku (ooopppss , malu !).

Tips lain?

Nanti aku update mana yang berhasil ya hehe.

Jumpa lagi next post.

No comments:

Post a Comment