Tuesday, October 02, 2018

JRM : Royal V

Royal V



Minuman kesihatan khusus untuk wanita dari jus manggis dan buah delima serta diperkaya dengan royal jelly.

Membantu meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit  dan sangat bagus untuk kesihatan wanita.

Adunan lengkap 17 jenis herba khusus untuk merangsang hormon wanita, meninggikan sistem ketahanan tubuh melawan penyakit dan memanjangkan hayat kemudaan diri wanita secara mendalam. Kesemua bahan-bahan herba ini ditimbang mengikut sukatan dan dibersihkan. Lalu dimasukkan ke dalam bekas stainless steel dan direndam bersama air zam-zam dengan suhu kepanasan 1000C selama 3 hari. Kesannya, ia sangat cepat menyerap kedalam tubuh kerana Royal V adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda.

Supplemen atau makanan tambahan sangat penting untuk menjaga kesihatan sekaligus  mempertahankan kecantikan dan keseimbangan hormon. Pastinya kaedah penjagaan diri dan rawatan terbaik berasaskan dari herba dan vitamin. Ia tidak mendatangkan kesan kemudaratan untuk jangka masa panjang.

Royal V adalah dari formulasi Persis Dara dengan formula tambahan baru. Minuman kesihatan dari jus manggis dan buah delima serta diperkaya dengan Royal Jelly. Membantu meningkatkan kekuatan daya tahan melawan penyakit, membantu proses menguruskan badan dgn lebih cepat sangat bagus untuk kesihatan Wanita.

Royal V merupakan formulasi paling terbaik. Ia tidak boleh ditiru oleh mana-mana produk lain dipasaran. 45 kesan yang sangat efektif. Boleh dirasai hanya dalam satu botol Royal V! Ia sesuai untuk semua golongan usia.

Tempah Sekarang :

Whatsapp : 016-725 3014

No comments:

Post a Comment