Tuesday, November 29, 2022

Alhamdulillah, akhirnya..


Alhamdulillah.

Alhamdulillah.

Alhamdulillah.


Setelah pelbagai episod bergaduh, baik, suka, duka, airmata, gembira, bahagia, terluka, berdarah dan lain-lain, akhirnya.


Alhamdulillah, akhirnya berpindah juga ke rumah sendiri. Syukur sangat. Walaupun rumah 2 bilik, tapi tetap bersyukur. Target 16 tahun lepas, baru Allah izinkan untuk miliki rumah sendiri 😭.


Buat yang bertanya kenapa asyik pindah randah?

Jawapannya : Aku merancang, aku berusaha, namun selebihnya, Allah punya kuasa ✌🏻.


Rezeki masing-masing. Tolong. Tolong sangat. Jangan pertikaikan.


Titik.


Semua Allah yang susun. Aku cuba sedaya upaya untuk jalani semuanya dengan baik, terbaik.


Doakan aku terus tabah jalani liku-liku kehidupan ini. Semoga kebaikan berbalik kepada kamu semua yang mendoakan aku dan keluarga.


#CikPuanFarhana #FaramyMovingOut

No comments:

Post a Comment