Thursday, January 01, 2015

Selamat Tahun Baru 2015

2014 telah melabuhkan tirainya ..
Segala azam , impian dan matlamat yang tak tercapai kita tinggalkan , bukan untuk dilupakan tetapi sekadar untuk tidak mengecewakan ..

2015 bermula sebuah harapan ..
Segala yang tertinggal masih punya masa untuk dicapai .. 
Bangkit dan berdiri teguh tanpa alasan .. 
Asalkan tidak melanggar batasan ..



Untuk tahun baru ni , aku akan cuba selitkan tazkirah atau apa jua bentuk perkongsian sama ada dalam bentuk petikan Hadith atau Ayatul Quran dalam blog aku ini . Bukan sahaja dengan niat nak "menghidupkan" kembali blog aku , tapi lebih kepada keinginan untuk melakukan penghijrahan .. Siapa tahu , kalau ada yang akan berubah selepas membaca perkongsian aku tu .. Yelah , aku sendiri sedang ke arah itu .. Sama-samalah kita berdoa ke arah yang lebih baik .. Amminn Allahumma Amminn ..



nota kaki : semoga blog aku akan lebih memberi manfaat kepada orang lain..

No comments:

Post a Comment