Saturday, May 09, 2015

#Throwback : Anak Babah Sangat !!

Masa Arsyad baby , dia memang bambam sangat ! Bila pergi kedai makan kan , dia sangat behave , sampai orang semua puji . Geram dengan bambam dia , yelah masa tu , Arsyad fully breastfeed lagi .. Jadi agak mustahil lah dia nak jadi susut masa tu .. Mau tak nya , apa yang Ummi dia makan , dia pun dapat sama khasiatnya .. 

Apa yang aku paling suka masa dia baby dan belum pandai duduk adalah aku dapat makan dengan tenang ! Berbanding sekarang .. Hahahaha .. Yelah , sebab dia baby kan ? So , ragam tu memang x banyak lah .. Tapi , Alhamdulillah .. Anak Ummi membesar dengan sihat walaupun dah x minum susu Ummi .. 

Alhamdulillah .. Syukur padamu Ya Allah ..

Kemain bulat mata Arsyad yer nak !


Tak menahan tengok Hero-Hero aku ni !


nota kaki : sekarang Arsyad dah setahun lebih , dah jadi abang .. dah pandai amek hati aku dan Mr. A .. paling aku suka , dia pandai buat aku cair bila aku tengah marah .. sayang anak Ummi ! Semoga Arsyad membesar jadi anak yang berjaya dunia akhirat yer sayang .. Allahumma Amminn .. 

No comments:

Post a Comment