Sunday, August 09, 2015

tudung nazneen faiqa by neena anuar

aku ni bukan peminat tudung shawl , apatah lagi instant shawl .. tapi sebab aku peminat kak Neena Anuar , dan dia ada keluarkan instant shawl , maka aku pun sokonglah dia dengan beli sehelai dua .. hehe .. masa tu bajet ciput , tapi sebab aku nak jadi di antara orang terawal pakai instant shawl dia , maka aku tutup mata je beli .. hahaha .. korang jangan ingat harga tudung dia mahal plak yer kawan - kawan .. sebenarnya aku ni memang tak suka habiskan duit banyak - banyak untuk beli tudung , sebab aku tahu aku bukan suka pakai tudung apatah lagi shawl .. tapi ntah kenapa bila kak Neena keluarkan tudung ni , tangan aku cepat je gatal wassap dia .. huhuhu..

tadaaa ..


aku beli warna hitam dan coklat . serius lawa beb ! eh , ke aku yang lawa ?? hahaha .. kualiti kain setanding harga dia .. please , jangan tnaya aku harga sebab aku dah lupa .. boleh gitu ?? tapi ni lah tudung (buat masa ini) yang aku paling sayang dan jatuh cinta sangat ! bukan apa , sebab material kain dia tu ! Ya Allah , senang sangat nak jaga korang ! tak payah basuh mesin pun boleh , yang lagi best tak perlu gosok ! sesuai lah untuk aku yang serba serbi malas (baca rajin) ni , bhahahha .. eh , bukan malas , tapi nak cepat .. yelah , aku kan ada dua orang hero , so kena lah cepat dalam semua hal sekarang .. huhuhu ..

nah , aku belanja gambar masa kat opis !

bajet retis uollss !

sebelum balik , kita selfie dulu !

korang teruja tak ? kalau korang nak rasa cantik macam aku , mehlah order dengan kak Neena Anuar .. Leh pm kat fb dia atau whatsapp dia .. jangan lupa singgah blog dia untuk baca cerita dia yang super duper best ! kadang - kadang "membuka" mata hati kita yang selama ni "tertutup" .. 

nota : tudung kak neena ni dah jadi koleksi tudung yang aku paling sayang .. nanti ada duit lebih , aku nak beli warna lain plak .. semoga dipermudahkan .. Aaminn ..

No comments:

Post a Comment