Wednesday, March 27, 2019

Nak Join Team JDT Blogger

Assalamualaikum korang .

Hari ni aku rasa macam banyak pulak idea yang datang untuk menaip . Hurmm . Sebenarnya , aku dah lama nak aktif semula dalam duni ablogging ni, cuma tak ada idea je, asyik buntu, tambahan pula, laptop dah lama rosak, nak bukak PC, alahai ! 

Itu semua alasan lah KakNa ooiii!

Lepas tu, orang lain pergi event sana sini, ko mereput cemburu, eh! hahaha.

So, arini aku nak mesej salah seorang ahli blogger JDT Blogger yang aktif untuk tanya macam mana cara nak jadi ahli JDT Blogger. 

In shaa Allah, blog aku selepas ni akan lebih aktif lagi dan lebih ceria. 

Doakan aku ya korang.

UPDATE :

27/03/2019
Salah seorang admin JDT Blogger dah add aku dalam group Whatsapp JDT Blogger. Tetiba aku rasa bersemangat nak menulis semula. Semoga semangat ini berkekalan sampai hujung nyawa. Aaminn. :)

3 comments:

  1. Terbaek.. selamat kembali aktif.. follow sini.. harap sudi follow http://ejulz.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. welcome kakna! ayuhhhh bersemangat!

    ReplyDelete